دانلود آهنگ جدید عاشقانه

آهنگ جدید با نوای عاشقانه میتوانید آرشیو ترانه خوانندگان ایرانی که با ریتم عاشقانه آهنگ جدید را دانلود کنید

دانلود آهنگ جدید عاشقانه

آهنگ جدید با نوای عاشقانه میتوانید آرشیو ترانه خوانندگان ایرانی که با ریتم عاشقانه آهنگ جدید را دانلود کنید

دانلود آهنگ کامیار به نام یواش یواش

 دانلود آهنگ جدید کامیار به نام یواش یواش

Download New Music Kamyar Called Yavash Yavash

متن آهنگ جدید کامیار به نام یواش یواش
ساعتِ قلبم ، ساعت عاشق شدنه
خاطرت هم جمع ، وقتی دلت پیشِ منه
دورت بگردم که هیچکسی مثلِ تو نیست
میخوام یه لحظه هم ، نبینم چشمتو خیس
عزیزی واسم که ، حواسم هست به کارات
بدون که یک لحظه ، نمیشه خسته باهات
بذار توو دستت ، باشه دستِ عاشقم
بشم عزیزم مستت
یواش یواش مهرِ تو اومد تووی قلبِ من نشست
قدم قدم دور شدم از هر کی زد این دلو شکست
آروم آروم همه چیزم شدی عشقم ، شدی دنیام
یواش یواش مهرِ تو اومد تووی قلبِ من نشست
قدم قدم دور شدم از هر کی زد این دلو شکست
آروم آروم همه چیزم شدی عشقم ، تو رو میخوام
حواسم پیشته عشقم ، به تو معتاد شده چشمم
حواسم پیشته عشقم ، به تو معتاد شده چشمم
فقط و فقط با تو خوب میشه حالم
با تو انگار توو بهشتم ، پس بمون توو سرنوشتم
که بدونِ تو پُر از فکر و خیالم
تو شدی عمرم و جونم ، همیشه باهات میمونم
دوس دارم بشینه عطرت رو لباسم
تو هم عاشقی ، میدونم ، قدرِ این عشقو میدونم
دوس دارم بمونی ، تا همیشه واسم
یواش یواش مهرِ تو اومد تووی قلبِ من نشست
قدم قدم دور شدم از هر کی زد این دلو شکست
آروم آروم همه چیزم شدی عشقم ، تو رو میخوام

دانلود آهنگ علیرضا روزگار به نام فول نایس

 دانلود آهنگ جدید علیرضا روزگار بنام فول نایس

Download New Music Alireza Roozegar – Full Nice
ترانه و موزیک: علیرضا روزگار , تنظیم: مهدی معظم
متن آهنگ جدید علیرضا روزگار بنام فول نایس :
دل میبری از من تو سری از هر دلبری اصلا بستم به نگات من دلمو هر لحظه ی اون چند
تو آسی واسم یه چیز خاصی واسم تو آسی واسم یه چیز خاصی واسم
تو فرق داری با همه فول نایسی واسم تو فرق داری با همه فول نایسی واسم
من فرق دارم یه نمه تورو بیشتر دوست دارم از همه واسه
دوست داشتنت یه نمه یه ذره یه جورایی خیلی کمه
یه نمه یه جوری خیلی کمه بیشتر میخوامت از یه نمه
دوس داری منو مث همه منم عاشقت شدم نمه نمه
ولی نمه نمه واست خیلی کمه

دانلود آهنگ تهی به نام عاشقت منم

آهنگ جدید حسین تهی عاشقت منم

متن آهنگ جدید تهی عاشقت منم
ما که دادیم رفت دلو دست
شما برعکس شما تمومه واژه ها
بزار وصف شما تو باشه یه دنیا تو نگاشه
نزار درای قلبت به روی کسی وا شه
تو که تو قلبم یه جای دیگه ای
دلیل زندگیم شدی برام همیشگی
دلم دست تو باشه خودش میدونه جاشه
نزار درای قلبت به روی کسی وا شه
عاشقت منم تویی بالو پرم
کنارم باش تو هر قدم دلتو بده دست من
عاشقت منم تویی بالو پرم
کنارم باش تو هر قدم دلتو بده دست من
عاشقت منم تویی بالو پرم
کنارم باش تو هر قدم دلتو بده دست من
عاشقت منم تویی بالو پرم
کنارم باش تو هر قدم دلتو بده دست من
عاشقت منم تویی الو پرم
کنارم باش تو هر قدم دلتو بده دست من
عاشقت منم تویی بالو پرم
کنارم باش تو هر قدم دلتو بده دست من

دانلود آهنگ مرتضی پاشایی به نام خداحافظی

آهنگ مرتضی پاشایی به نام خداحافظی

متن آهنگ خداحافظی از مرتضی پاشایی


خداحافظی کن که تنها بشم
برام بسه توو قلب ِ تو جا بشم
دیگه بسه این بغض تکراری و
بگو قبل ِ رفتن دوسم داری تو
خودت رو برو دیگه راحت بکن
کسی نیست بفهمه خیانت بکن
تو که مال ِ من نیستی آخر میری
دیگه پس بهونه چرا میگیری
خداحافظی واسه ما بهتره
دلت آخرین بازی و میبَره
برو فکر نکن حال ِ من بَد بشه
دیگه وقتشه گریه عادت بشه
خداحافظی کن ، دستم رو بشه
دلم توی تنهایی ترسو بشه
تمومش کن این بازیُ مثل ِ من
به جز یک خداحافظ حرفی نزن
 

تو خواستی اسیر دو راهی بشی
دیگه وقتشه تنها راهی بشی
مسیر ِ منو تو جدا از همه
برو تنها میشم ولی حقمه
خداحافظی کن بدونِ هراس
خودت میدونی عشق ما اشتباس
خداحافظی کن داره شب میشه
باید واسه ما دوری عادت بشه
خداحافظی واسه ما بهتره
دلت آخرین بازی و میبَره
برو فکر نکن حال ِ من بَد بشه
دیگه وقتشه گریه عادت بشه
خداحافظی کن ، دستم رو بشه
دلم توی تنهایی ترسو بشه
تمومش کن این بازیُ مثل ِ من
به جز یک خداحافظ حرفی نزن